REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vrácení zboží / výměna
Zboží je v pořádku, ale přesto nejste spokojeni? To mě obrovsky mrzí. Jednou se i mistr tesař utne.
Pokud je výrobek nepoužitý a nepoškozený, není určitě problém ho do dvou týdnů od obdržení objednávky vrátit.
Ještě před odesláním zboží zpět mě prosím informujte na emailu obchod@drewomila.cz. Do emailu nezapomeňte uvést číslo Vaší objednávky.
Balíček následně zabalte a dle domluvy prosím zašlete zpět nejlépe přes Zásilkovnu na výdejní místo - Studio Pomněnka, Koutecká 132, 290 01 Poděbrady.
V případě potřeby se na jiném způsobu doručení domluvíme v rámci e-mailové komunikace.
Reklamace
Produkt Vám nesedí, nesplňuje Vaše představy o tom, jak by měl vypadat, nebo Vám přišlo něco jiného?
Odešlite prosím na e-mail obchod@drewomila.cz tyto informace:
Na vyřízení reklamace mám ze zákona 30 kalendářních dnů. Budu se ji však snažit vyřídit co nejdříve.