REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vrácení zboží / výměna

Zboží je v pořádku, ale přesto nejste spokojeni? To mě obrovsky mrzí. Jednou se i mistr tesař utne.    

Pokud je výrobek nepoužitý a nepoškozený, není určitě problém ho do dvou týdnů od obdržení objednávky vrátit.

Ještě před odesláním zboží zpět mě prosím informujte na emailu obchod@drewomila.cz. Do emailu nezapomeňte uvést číslo Vaší objednávky.

Balíček následně zabalte a dle domluvy prosím zašlete zpět nejlépe přes Zásilkovnu na výdejní místo - Studio Pomněnka, Koutecká 132, 290 01 Poděbrady.

V případě potřeby se na jiném způsobu doručení domluvíme v rámci e-mailové komunikace. 

Reklamace

Produkt Vám nesedí, nesplňuje Vaše představy o tom, jak by měl vypadat, nebo Vám přišlo něco jiného?

Odešlite prosím na e-mail obchod@drewomila.cz tyto informace:  

 

 

 

 

 

 

  • Jméno a příjmení
  • Číslo objednávky
  • Podrobný popis vady na produktu
  • E-mail a telefon

Na vyřízení reklamace mám ze zákona 30 kalendářních dnů. Budu se ji však snažit vyřídit co nejdříve.